Magont och supernatural

Äntligen fredag. Vad är det jag gör om inte äta lite för mycket jello och får jätteont i magen. Jag försökte att träna med det gick inte så bra. Kramperna i magen gick inte att gå bort. Tur att jag hann träna lite i vilket fall. Det enda jag behövde göra idag var att skjutsa barnen till skolan. Så jag kunde ligga i min säng med magont tillsammans med supernatural och tycka synd om mig själv. Det blev inget socialt med denna fredagen. Det gjorde mig inte så mycket för att jag höll mig syselsatt men magonten kunde kvitta. Jag tycker inte om jello lika mycket nu i vilket fall. Grädden på moset var när jag glömde stänga min dörr och mina tuggummi blev uppätna av hunden. Jag blir så himlans trött på skiten. De ska alltid stöka ner mitt rum och äta upp mina godheter. Vid de tillfällen saknar man sin egna lägenhet. Såklart skulle det bli kaos när jag mata djuren. Slutade med att hunden bet grisen i trynet! Det sprutade blod överallt!!





Skitfredag






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback