Inte illa pinkat!

Äntligen har jag fått lite gjort. Idag vakna jag runt klockan ett och pratade med Sara. Vi hade bestämt att gå på stan men innan vi åkte fram drog jag hem till pappa för att ringa mina samtal. Gött att jag fick det gjort. Nu har jag t.o.m. ställt mig i garage-kö. Vilket jag skulle gjort direkt men jag hade verkligen andra tankar när jag flyttade in. Som ni kanske vet fick jag inte lägenheten i det bästa skicket. I vilket fall, Sara möte upp mig hos pappa och vi åkte fram till stan. Gick en runda och sen till Hjerbergs där jag fick mina burkar och flaskor pantade. Det behövdes verkligen då de tog upp hela underskåpet i köket, under vasken. Handlade de sista grejerna till Tacosoppan jag kommer att laga imorgon. Det kanske inte låter så gott men jisses vad gott det är. Jag ska även få en matgäst, BRITTA! Fick även slängt mina glasflaskor som låg hemma och skräpa. På tal om glasflaskorna, jag hade lagt alla flaskor och trasigt glas i en påse i köket och i morses när jag sov välte skiten med en jävla smäll, gissa om jag blev rädd!! Efter Hjertbergs åkte jag hem till min pappa och började tjata om att han skulle hjälpa mig. Vi sket i att fixa med bilen och pappa, Annelie, Elin, Isa och jag gick hem till mig för att sätta upp en massa saker samt bära ner sängen i källaren. Efter många om och men fixade sig allt och det slutade t.o.m. att jag fick pappas stora Elvis och Marilyn Monroe tavlor! Det har varit krig om de stackars tavlorna, hela syskonskalan är ute efter dem nämligen. Vi avslutade dagen med att köpa pizza och gotta oss framför tvn. Nu sitter jag är super pigg och borde egentligen sova nu!







En liten skymt av min soffa (& mitt stökiga hem)


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback