återblick

Tänkte skriva lite om i fredags om jag fortfarande kommer ihåg vad som hände. Jag vaknade ganska tidigt för att möta upp Sara, Basse och Gustav på stan. Jag köpte födelsedagspresent till lille Quyen och ett skärp till mig själv. Vi tog oss även en fika på Henrys för ovanlighetens skull. Vi bestämde även att vi skulle ha lite grillkväll hos Sara och sedan fortsätta kvällen/natten hos mig.





Jag åkte hem efter stan och väntade på att Quyen skulle komma till mig så att vi kunde dra till affären för att köpa lite mat inför grillningen. Det blev kött, potatissallad, vitlöksbröd och minimajs. Himlans gott!




Efter en hel del skratt och snack drog vi hem till mig för att röka lite vattenpipa, spela spel och sjunga singstar. Licor 43 gjorde min kväll. Tack för en rolig och trevlig dag..










Alltid lika härligt att vara ledig



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback