Bilfixning, studier och deg

Sitter vid datorn, Britta har nyss åkt hem. Jag lyssnar på Jared Letos härliga röst samtidigt som jag drömmer om hans kropp.


Nu får det bli att skriva om gårdagen istället för att drömma om härliga manskroppar. Jag vaknade av ett telefonsamtal från min pappa. Det roliga är att han frågar om jag sover, jag svarar "nej" och direkt säger han "jo det gör du". Varför ens fråga då? Anledningen till att jag var så trött var för att drömde världens skräckfilm. Om jag någon gång gör film ska jag utveckla den drömmen. Jag har nog aldrig vaknat så uppskrämd och på min vakt. Jag ska väl snart kolla upp det. Har lovat mig själv att börja träna den 30e augusti och framåt. Blir inte min sömn bättre med träning ska jag till farbror doktorn. Tillbaka till dagen, pappa sa att han var i garaget och att vi fick komma dit. Jag ringde upp Quyen som egentligen skulle vara vaken och redan sprungit spåret, låg och sov, haha. Gjorde mig klar och blev upplockad av Quyen. Vi tog en sväng förbi mekonomen och Mcdonald's. Åkte hela vägen till Götene och mekade med Quyens bil. Han bytte olja och lampor. Eftersom han var klantig och köpte fel lampa fick vi ta mekonomen när vi kom hem igen. Han bytte på parkeringen utanför mekonomen så nu har han bara två saker kvar på bilen.. Fick skjuts hem och jag la mig en stund på soffan för att vila lite. Quyen kom förbi en stund senare och hjälpte mig med mina studier. Sara hänka på en stund senare. Härligt att träffa henne då det var hundra år sedan. Tjöta en hel del och jag blev klar med pärmen, ÄNTLIGEN! När Quyen åkte hem satte Sara och jag på en knepig film som vi inte riktigt fick grep om, aja tidsförtriv med socialtumgänge.



Inte många dagar kvar.. PANIK!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback