Pissig lördagkväll

Jag har nog inte känt mig såhär ensam sedan jag flyttade till min lägenhet. Vet inte riktigt vad det är med mig. Jag har packat klart allt inför Stockholm, rättare sagt allt som går att packa. Under dagen har jag köpt strumpbyxor, strykt mina skjortor hos pappa och blegat på film hos pappa. Tvättat har jag också gjort under hela dagen. Bara tråkiga saker förutom filmen, fast den var inte världsbäst direkt heller.


Förbannat tråkigt har jag och är hungrig också. Sitter och diskuterar lite med lillsyrran om hennes nya förälskelse. Hur kan man tycka om någon utan att känna personen. Att man från andra fått reda på hur den personen är, kan man på så sett måla upp en bild om personen och bli kär. Kanske har det med åldern att göra. Jag skulle aldrig kunna bli kär eller säga att jag tycker om en person på ett romantiskt sätt utan att känna honom. Det känns helt fel och vad är det då man tycker om, sin fantasi. Vad är det som gör att man fångas av någon på stan, utseende är väl inte allt och hur stark personlighet ska man inte ha om man ska "stråla" ut den. För min egna del börjar det nog med vänskap för att sedan kunna utveckla det. Fast hur seriöst är en 14-årings förhållande om man jämför mot en 21-årings. Sen har nog en 21-åring olika slags förhållande för olika ändamål, haha. Se nu så tråkigt jag har att jag sitter här och printar som en jävla nörd. Nej, om man skulle dra lite i fryslådorna och slå lite i kylskåpsdörren för skoj skull.



Vad fan gör folk?!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback