Dregeeeel....

Just nu bubblar nog vår-och sommarkänslorna i mig. Vart jag än vrider och vänder mig ser jag snygga boys. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Flörtade som aldrig förr när jag stod i kassan idag. Vad skulle jag göra? Det kom ju bara naturligt till mig när de var så förbannat snygga. En byggarbetare hade en makalös snygg kropp som jag inte kunde sluta titta på. Jag måste nog skärpa till mig lite i vilket fall.

Idag har det inte hänt så himlas mycket. Jag gick upp vid halv tio och satte mig en stund vid datorn. Vid tio fick jag ett brev i brevinkastet. Det var mina nya nycklar till min nya dörr, som ännu inte kommit upp. Det stod med nycklarna att det skulle komma ett brev såfort de visste vilken dag de nya dörrarna skulle smällas upp. Gjorde mig klar och cyklade iväg till jobbet runt en halv elva. Jobbade från elva till åtta idag. Nu är jag väl hemma igen. Ska väl snart kasta mig i duschen och sen får jag laga en matbit så jag kan ha med mig lite mat till jobbet imorgon. Borde egentligen äta lite nu med men klockan är mycket och jag är inte hungrig. Det värsta är att jag är mer sugen på godis eller glass. Fast jag ska egentligen sluta med godis, glass och dricka eftersom det är inte nyttigt för fem öre. Jag vill inte vara fetmabollen på stranden varje år, livet ut.



Dagdrömma lite i duschen kanske? HAHA




malin♥


Kommentarer
Postat av: marie

haha tack :)



Flörta på!! kram

2010-06-16 @ 21:43:56
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback