Jag är tråkig

Jag har aldrig känt mig så tråkig som jag känner mig nu. Jag är trött och har ingen ork eller lust att hitta på något. De senaste dagarna har jag jobbat och inte gjort ett skit efteråt. Igår kom jag hem klockan sex på kvällen efter att ha jobbat mer än tio timmar. Var mega hungrig så det var bara att laga lite mat även om fötterna värkte. Sen fick man under tiden köttfärsåsen koka hoppa in i duschen för att klockan nio hade vi en bokad bowlingbana. När jag väl duschat, ätit, tagit mig ett glas och valt kläder satte jag mig framför datorn och kände att jag orkade fanemig inte gå utanför min dörr. Det fick bli att stanna hemma och kanske försöka sig ut lite senare för att möta upp de andra. Det blev så att jag somna och var allmänt tråkig hela kvällen.

Idag har jag plockat pyttelite och diskat allt förutom fyra glas, som inte får plats i diskstället. Samtidigt har jag tryckt godis hela morgonen och undrat när känslan i kroppen ska bli bra och sockerkicken ska hoppa igång. Idag ska jag dega med Sara och Basse. Så jag får lite socialtumgänge som jag behöver.

Min svenska är heller inte på topp...haha!


Ge mig styrkan, viljan och energi!!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback