Familjemiddag och shopping


Britta och jag vaknade sent och vi gjorde ingenting tills vi var absolut tvugna. Britta åkte hem tjugo över ett och jag traskade iväg till min mamma. Skönt att gå lite men inte i regnet. Väl framme började middagen. Pasta med pumpa, bacon, fetaost och sallad. Jag har nog ingen kommentar till middagen. Efteråt åkte vi iväg till Elins esplanad i Skövde. Jag köpte mig en klänning. Tittade lite på skor men hittade inga sköna. När vi väl åkte hem igen så käka syrran och jag var sin sallad ifrån Roma. Hon åkte hem strax därefter och nu sitter jag här. Jag känner mig lite konstig. Jag känner mig som ett tomtskal. Jag har en del saker som står framför mig men förtillfället står allting still. Jag har ingen vilja, ingen ork. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har inte ens fixat min dator helt. Jag ska snart till Stockholm och jag känner mig inte redo för fem öre. Just nu händer det saker som undangår mig. Saker händer och jag är medveten om det fast ändå reagerar jag inte. Ta ett dåligt exempel som femtioöringarna. Jag visste att det skulle hända och var medveten om det samma dag men lämnade jag in mina femtioöringar, nej. Jag tar inte tag i saker och ting längre. Jag har ingen ork eller motivation. Jag har en känsla över att min dåliga sömn är den största anledningen till att det har blivit såhär.











Jag längtar tills detta livskapitlet är slut





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback