Oplanerad hemmafest

Sarah kom och hämtade mig, vi åkte till stan och satte oss på Henrys. Vi åt var sin kycklingtoast. Jag kan inte riktigt förstå hur god en toast kan vara egentligen. Vi satt en stund och snacka om allt och ingenting. Sandra kom och gjorde oss sällskap och vi handlade lite kläder. Jag köpte mig en tröja och en tunika.






Vi alla tre åkte sedan iväg för att hämta Britta i Vinninga. Tog oss en sväng på systemet och sen åkte Britta och jag hem till mig. Vi började göra oss klara inför kvällen. Sandra och Sara kom därefter och festande började. Runt åtta fick vi lite mer besök och meningen var att vi skulle gå ut. Fast det blev aldrig så och jag var nog lite för påverkade för att klara en ute kväll, fan alltså. Dagen efter vaknade jag på min madrass med världens fylleångest. Det var ett tag sedan jag vaknade med den känslan. Det är inget jag tycker om och det enda man får göra är att acceptera läget, göra det bästa av situationen, aldrig mera göra om det och stå för det.











Så det kan gå - sängen, gardinerna, kroken, kameran och Barcks ben.





malin♥


Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Haha, jag ser heelt borta ut där :D

Vad har hänt med din kamera?

2010-10-28 @ 14:07:33
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback