Jobb, möte och storsamling på pizzeria

Måndagen den trettionde augusti.

Snart slut på augusti och jag hinner inte med tiden. Vaknade av väckarklockan då jag skulle befinna mig på jobbet och jobba lite. Lite ovant då jag har haft semester och sedan varit på kurs. Kortpass var det också så det blir inte riktigt samma sak. Dagen på jobbet avslutades med att möte. Väl hemma satt jag en stund vid datorn och fick sedan besök av Johanna och Sandra. Magarna började kurra och vi försökte få ihop alla. Jag hade bestämt med Sofia att umgås denna kvällen så vi fick vänta på henne. Ringde även till Sara som kom till mig och vänta med Johanna, Sandra och mig. När väl Sofia dök upp skrev Quyen att han också var hungrig så vi fick ta och vänta på honom också. Alla var vrålhungriga så när Quyen kom gick vi till Pizzeria Miami och käka. Jag beställde en Calzone och fick ett hårstrå i min mat. Bra äcklad fick jag en ny tack vare att alla andra. Han i kassan glömde av Johannas sås två gånger också, tvn var mycket viktigare tydligen! Efter pizzan drog alla hem förutom Quyen, Sofia och jag. Vi drog hem till mig och titta på lite tv.












Lär inte äta på Miami på ett tag...




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback