Jobb och 3D-bio!


Nittonde september

Tog cykeln till jobbet denna dagen också. Fy vad duktig jag känner mig. Arbetsdagen var väl mer än lyckad och jag jobbade väl över nästan en och halv timme. Jag blev jätteförsenad till att hämta biljetterna till bion. Sara lyckade ringa ett samtal för att få dem att lägga undan biljetterna. Sara hämtade upp mig och körde lagligt räser till Skövde. Vi tittade på Resident evil - afterlife 3D. Super coolt och den var värd att se. Jag tycker verkligen om Resident evil filmerna och spelet. Spelet får mig att minnas om min barndom, på ett bra sätt. När hela familjen satt samlad för att spela, lite udda kanske. Jag tyckte verkligen om att sitta där och titta på när antingen Andreas eller pappa spelade. Min mamma fick vara tolken och vi alla hjälpte till att lösa gåtorna. Vi döpte vissa monster, en hette klippklappare! Min lillasyster Sarah var en aning rädd för spelet, det var ju trotsallt zombiesar med i spelet och hon var inte så gammal. Jag kanske borde förklara min familj lite här, så ni har förstålse för vilka som är vilka. Tror i för sig att det bara är folk jag känner bra som läser min blogg. Jag kan i vilket säga att min familj är inte den vanliga kärnfamiljen. Jag kan säga som de säger i filmen Tomten är far till alla barnen, vi är det moderna familjen. Finns det en bättre film till julen?! Efter bion tog vi oss en glass på McDonald's och sen for vi hemåt mot sängen.



Första 3D filmen i mitt liv!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback