Tjejhelg!


Lördagen den tjugofemte september

Vaknade ganska tidigt och mådde bra. Inte vad jag hade räknat med men jag var trotsallt inte så full. Vi åkte fram till stan för att köpa fifflersmacka och gotta oss. Sandra tog tjuren vid hornen och tog hål i örat, där uppe. Hon hade pratat om det länge och nu blev det av. Jag blev en aning avundsjuk då jag också vill göra det. Anledningen är att jag inte gör det är p.g.a. jobbet, vi får inte ha örhängen. Efter mackan vid mitt köksbord och en Bobby från 3B åkte Carro hem. Hon var sjuk och behövde kunna vara i körskick då hon åker en bra bite. Vi andra som var kvar satte på en film. När filmen var slut gick vi till Magasinet för handla kvällsmat. Det blev kyckling med philadelphia inlindat i bacon, potatisgratäng, béarnaisesås och vitlöksbröd. Innan och medan maten lagades i ugnen spelade vi spel och skrattade hysteriskt. Vi körde spelet vilda charader. Sandra och jag spöade skiten ur Sara och Sofia. Maten var underbart god och jag var verkligen proppmätt, nästan så jag inte orkade andast. Det blev en film efter middagen och den var väl mindre fräsh, tur att man åt innan och inte efter. För efter hade man inte viljat att äta. Klämde in en till film efter den äckliga filmen. En romantiskfilm som gjorde att man vill ut i världen och leta efter den rätte om han nu existerar. Mitt i natten var hon när filmen var slut så det fick bli sängen..




Mer sådana här helger!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback