Flytten!


Väckarklockan ringde många gånger under morgonen men jag orkade inte gå upp. Kanske var det så att jag inte riktigt vill flytta ifrån min längenhet som jag tycker om så mycket. Men ska man vidare i livet får man ta tag i det och göra det som krävs. Jag fick ta mig upp, tog mig bilen fram till stan för att äta på fiflers. Få lite mat i magen innan all flytt började. Tror klockan var halv tre på eftermiddagen när första lasset gick med alla stora grejer. Det var sängen, byrån och de sista borden. Det åkte även med några kartonger med saker jag behöver i min vardag. Det är otroligt mycket skit man har samlat på sig som ska ner i lådor. Hela dagn gick åt att flytta alla kartonger och dylikt. På kvällen fick jag krypa ner i min säng i Elins rum hemma hos pappa och Annelie. Jag var helt slut fysiskt efter all lådflyttning jag fick göra alldeles själv och trodde att jag kunde få mig en god natts sömn..




Känner mig duktig efter allt




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback