22 ÅR!

Dagen var kommen, jag är nu ett år äldre. Det känns lite underligt men helt okej. Om jag ska vara helt ärlig känns det som tiden står still här borta. Alltså, jag vet att tiden går men det känns inte som att något annat i världen händer. Utan jag rör mig och gör saker men resten av andra står still. Undra om ni fattar hur jag menar. I vilket fall, inget paket från Sverige hade kommit hit. Jag ska heller inte fira med familjen eftersom alla inte är hemma. Vi valde att fira imorgon måndag istället. Tur att man inte är fem år längre och skulle avlidid av att vänta en extra dag. Jag fick såklart grattis av de som var hemma, pannkakor till frukost och sovmorgon. Jag gjorde mig klart och skulle egentligen iväg på en skadinaviskmässa men det blev inte så. Tiden rulla iväg och jag skulle möta upp en massa folk utanför Laserdomehallen. Jag mötte upp Felicia innan och vi åkte ihop. Vi blev sammanlagt åtta stycken. Vi spelade först mot varandra, två lag. Sen fick vi spela mot ett gäng killar i våran ålder. Det var en jämnmatch men vi förlorade tyvärr. Laserdome eller lasertag som det heter här är superkul och det ska vi göra fler gånger. Vi mötte upp på cheesecake factory efteråt. Jag tog mig en supergod annanscheesecake. De som jobba där fick även reda på att det var min födelsedag så de sjöng för mig. Det var lagom pinsamt och jag var lagom röd i ansiktet. Jag fick en liten glass, choklad, grädde sak med ett ljus i. Den var supergod. Felicia började blir sjuk så vi lämnade tidigt. Jag åkte hem och åt med familjen. Barnen och jag bakade peanut blossom efter maten och sen ringde jag upp Elin på skype mitt i natten. Tittade några avsnitt av greek och sen somna. Mådde så gott!






And ACTION!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback