Bowling, middag och fest!


Lördagen den tjugosjätte februari

Somna hyffsat tidigt igår och kom inte ur sängen förän runt klockan ett. Jag sov lite för mycket men ni som följer min blogg vet att jag inte sover utan drömmer. Det var helt sjukt denna natten. För det första hade jag världens längsta och tjockaste fläta i håret. Det var mitt egna hår och det var sjukt snyggt. Jag var även sjuktgrymm på att slåss, smidig som ett katt alltså! Jag åkte med min mamma mot Lundsbrunn och jag har ingen aning om vilka som satt i baksätet. Det var hunkar i vilket fall som var mina kompanjoner för detta "uppdraget". Vi hamnade mitt i skogen där det stod en massa gamla kyrkor och borgar. Vi går in och hittar en skola. Det var i början av 2000-talet. Jag skulle leta efter något i denna skolbyggnad och det var sjukt stort och jättesvårt att hitta. Men jag kommer vidare in i skolbyggnaden i den delen lärare hade sina personalrum och kontor. Jag fick slåss mot några lärare, som var i mutant-liknande fighters. Sen mister jag minnet lite. Jag hittar det jag letade efter och fick även med mig en elev. Ja, han var supersnygg och jättetrevlig och ja, kemin mellan oss fanns. De som känner mig sitter nog bara och skakar på huvudet samtidigt som de skrattar. När jag kommer ut i byggnaden med mitt gods och snyggingen träffar jag mina andra medarbetare och vi ska nu hitta tillbaka till skolingången. Där vi ska bli upplockade av min mamma som är vår chaufför för kvällen. Den smarte i gänget meddelar vägen och vi börjar gå uppför världens backe, jag vaknar.



Från sängen till datorn. Där satt jag och planera min dag. Strax innan klockan tre skulle syrran och Robin hämta upp mig för vi skulle till Annelie&Sarahs jobb för att lämna Annelies present som äntligen kommit på posten. Annelie blev överraskad och mycket glad av besöket och presenten. Hon fick en spökvandrig i Göteborg eller Stockholm för en kväll. Robin och jag promenerade hem till mig. Vi satt framför tvn och datorn till klockan fyra. Då gick vi ut till Johanna, Robin åkte hem och Johanna och jag till bowlinghallen. Jag hade tidigare vid datorn tackat ja till att bowla och äta middag med Johannas familj och vänner. Jag var stand-in för Alex. Jag måste säga att jag vann i den gruppen jag spela i - Johannas familj. Jag hade verkligen jättekul. Vidare till Italia och åt en godmiddag. Jag tog en kycklingrätt som jag inte kommer ihåg vad den hette, kunde knappast uttala den heller. Det tog inte så jättelångt tid heller att få maten vilket är ett plus. Middagen och sällskapet var helt fantastiskt.







Vi skiljdes åt och jag åkte hem och gjorde mig klar inför utgång med Wester. Mamma hämtade upp Sara och mig för att skjutsa oss till Wester. Vi var hos Wester halv tio och drickande startade. Det var lite andra folk där som jag knappt sett tidigare i mitt liv. Sånt är alltid roligt och som tur blev det aldrig någon pinsam tystnad. Halv elva kom Robin, Tängan och Frans för att hämta Sara och mig. Vi fem åkte till bowligen och de tre pöjkarna spela lite biljard. Jag har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv då Tängan sköt en biljardboll på killens röv vid det andra bordet. Det var såklart inte med meningen. Vidare från bowligen till stadt. Dansade en hel del och klockan två promenerade Sara och jag till McDonald's. Beställde lite mat och fick sedan skjuts av Saras mamma hem.













Impulsaktiviteter är bäst!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback