Tvätt, stress och marängsviss


Onsdagen den nittonde januari

Vaknade runt tolv och bara låg och sirra i taket. Britta låg och sov så sött i soffan. Jag orkade inte röra mig förän klockan var ett. Klockan två slängde jag in en maskin tvätt. Vi tittade på första avsnittet av The O.C - kan inte säga något annat än att jag var helt fast!! Gjorde mig iorning och runt halv fem skjutsade jag hem Britta och åkte vidare till Safaa i Skara. Vi gjorde oss VÄRLDENS godaste marängsviss- deluxe! Den hade tio ingredienser och var helt underbar. Vi satt i hennes kök och tjötade och kolla lite på datorn. Det var hur trevligt som helst och gött att ta igen lite förlorad tid.




Glass i stora lass!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback