Hemfärd och Gekås


Vi hade ställt klockan eller rättare sagt Sara ställde klockan. Hon väckte dock oss inte utan vi fick vakna lite smått av oss själva. Jag vaknade när Sara packade de sista. Vi gjorde oss klara och de andra hade dukat upp frukost när jag kom ut från toaletten. Det var sup mysigt att sitta och käka frukost de sista vi gjorde tillsammans för denna gången. Sen började färden mot Gekås. Vi körde lite fel i Kristianstad med det ordnade sig som tur var. Jag körde hela vägen till Gekås. Vi var där inne och handlade på oss en hel del. Sandra handlade för mest och Sara för minst. Jag köpte mig en massa bra att ha grejer, schampoo, lite underkläder och dylikt. På vägen hem fick jag byta, orkade inte köra mera. Jag satte mig i bak och stendäckade. Sov tills vi kom till Bögens. Det blev lite käk och jag sov sedan vidare en bite till. Det går även lite fortare hem om man sover. Det var otrolgit skönt att vara hemma igen. Bytte tillbaka bilen med mamma och körde hem för att möta upp min kära familj. Det fick bli att ta det lite lugnt och ladda upp inför jobbet imorgon.










Borta bra men hemma bäst!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback