KROCK!


Jobbat fram till klocka sex. Satte mig i bilen ch började min resa hem. När jag kommer till rondellen åker en gammal kärring ut mitt framför mig i rondellen och stannar. Ja, varför inte parkera mitt i en rondell när du slängt dig ut framför mig så jag får hänga mig på bromsen och tutan?! Så det sluta med att min höger framkant satte sig i hennes vänster bakkant. Svinsur som jag blev var jag på väg ut ur bilen för att gå och fråga vad i helvete kärringen syssla med började hon köra iväg. Vad i helvete, tuta på henne och fick köra efter henne. Hon åkte en bit och ställde sig sedan på en busshållsplats. Jag klev ur bilen och var fortfarande as förbannad. Hon fatta inget och hon hade inte samma uppfattning som mig men hur mer uppfattning finns det på att stanna mitt i en rondell? Vi ringde polisen men de ville inte komma. Vi fick åka hem och fylla i försäkringspapprena för oss själva. Jag tänker inte betala en spänn och de ska hon ha klart för sig. Inte mitt fel att hon inte vet hur man ska bete sig i en rondell. Tanken var att jag skulle åka till Sandra, Sara och Gustav men var verkligen inte på humör. Jag fick även ondare i ryggen som fortfarande inte blivit bra. Fast sen slog tanken mig att jag inte orkade sätta mig på akuten i flera timmar. Det fick bli att vila i sängen och sura klart för mig själv. Vill tillägga att jag har super bilen som fick mindre skador!






EN SUR KARAMELL!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback