Skojar du med mig?


Jobbade lite idag igen. Fick även ringa till guldvingen för att få en ryggundersökning. Det behövs göras nu när jag även var med om den lilla händelsen igår. Det var som tur inte i så hög fart så det blev aldrig någon bältesryckning eller så. Utan jag gled lite smått in i henne eftersom jag hängde mig på bromsen och försökte svänga så mycket som möjligt. I vilket fall ringde de upp mig nio timmar senare. Jag fick såklart prata med samma sköterska jag hade förra gången som sa att jag inte hade ont. Hon var vresig och vägrade in princip ge mig en tid. Sluta med att hon kunde ge mig en vecka senare. Jag var svin irriterad igen! När jag kom hem ringde jag sjukupplysningen som hjälpte mig jättemycket och var jättetrevliga. Hon fixade även så jag kunde få en läkarundersökning imorgon på morgonen hos Guldvingen.





Solstrålar genom de mörka molnen!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback