Sol med Majzzen och jobb

 
Jag vaknade efter cirka sex timmars sömn. Tog det hyffsat lugnt. Fixade med Andreas present. Majzzen och jag skickade lite sms fram och tillbaka. Vädret var fint så vi bestämde oss för att umgås lite i solen. Han kom hem till mig. Jag hade precis grillat klart en massa mat medan jag samtidigt gjorde mig klar eftersom jag gått runt i pyjamas. Vi åt en god middag, tog oss en promenad till Matilda för att lämna Andreas present. Efter det la sig Majzzen och jag i trädgården för att sola samtidigt som vi tjötade. Såklart blev det lite fika med dammsugare och singoalla. Det var super mysigt och helt underbart att får träffa Majzzen igen. Äntligen har min plastmamma och plastsyrrorna fått träffa honom också. Jobbet kallade klockan fem!




Mys med min Majz är kärlek!




malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback