Avramling och Älvaslagsmöte


Fick äntligen sova ut ordentligt. Jag vaknade ändå hyffsat tidigt och kunde sega lite innan syster kom och hämta mig. Vi åkte ut till Lasse för att rida lite. Jag fick lite mer smak av det förra gången. Fast inte så mycket mer smak efter denna gången ska jag säga. Jag travade otroligt fort, lite för fort. För det sluta med att Lasse tvärnita och svängde och jag därmed ramla av. Jag ramla på ryggen och knäckte till den rejält. Det ekade i hela min bröstkorg så hårt tryck blev det. Jag slog även i huvudet lite och började strax efter må illa. Antar att det blev en liten hjärnskakning. Ryggen värkte också väldigt mycket. Chocken var nog värst, tog ett tag innan jag slutade skrika, haha syrran trodde jag bröt armen. Hem igen efter all trauma. Ladda inför Älvaslaget träningen/möte. Blev inte så myceket spel för min då ryggen och huvudet inte var på topp. Vi bestämde i vilket fall vad vi skulle klä ut oss till, FÄRGER! Sen blev det att ta det lite lugnt hemma innan sängen väntar.









Jag blev färgen blå!





malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback