Shopping och skogspromenad


Nu sitter jag är, klockan är hyffsat mycket. Klockan är tio på kvällen. Jag som inte riktigt har kommit in i tidszonen och jag har numera bra rutiner på vilken tid jag ska kasta mig i sängen.



Lördagen startade med att jag sov sent, gick upp och fick våfflor till frukost med lite maple syrup. Som sagt även om jag tränar mycket kommer det inte hända så mycket eftersom jag äter som jag gör. Huvudsaken är väl att jag inte går upp mer utan såfall stannar kvar. Fast jag drömmer väl om att få en snygg kropp någon gång i framtiden. Jag tog sedan en trip med pappan till Colombia store. Där vi har rabatt på deras grejer. De är mitt nya stadium här. Jag köpte mig ett par jättebra jogging/walking shoe. Jag tog tydligen ett par utav de dyraste. Jag gav inte ens femhundra spänn för dem ändå var de i det dyraste lagret. Fattar ni hur mycket roligare det är att shoppa här.





Tillbaka hem för att vända i dörren. Jag plockade upp Felicia på vägen till Woodburn shopping mall. Det var grymt stort och jättebra priser. Jag köpte mig en tjocktröja, tröja, klänning, två t-shirtar, ett par träningsbyxor för ungefär tusen kronor. Allting var "märkeskläder" också, snuskigt roligt! Vi åt på en snabbkinarestaurang, svingod kyckling och sås!!






Felicia och jag spenderade lördagskvällen hos hennes. Vi var barnvakt medan föräldrarna var på ett party. Barnen sov och vi tittade på film och gotta oss med sallad, glass och lite godis. Vi var supermätta och satt och tjöta en hel del. Vet inte vad vi pratade om men tiden försvann helt och hållet. Vi bestämde oss för att promenera i skogen bredvid mig imorgon. För att föräldrarna skulle slippa köra Felicia dit imorgonbitti hängde hon med mig hem och sov över här. Vi somnade inte i första taget kan jag säga. Känns som jag har känt Felicia minst ett år eller något, hur skumt som helst att det kan vara så ibland.





Vaknade upp trötta efter den långa natten. Vi tog på oss träningskläderna och gick ner för att äta lite pannkakor. Jag var så snäll och duktigt och fixade det. Vi glodde på film medan de regnade ute. Såfort det blev uppehåll runt klockan ett tiden passade vi på att gå ut. Skogspromenaden är upp, ner,upp, ner, upp, ner. Det är aldrig slätt utan antigen uppförsbacke eller nerförsbacke. Så man känner det verkligen i röven.





Avsluta allt med lite bio, Abduction med godingen Taylor. Filmen var helt okej och denna gången tog jag ingen dricka så jag slapp vara jättepissenördig. Denna biosalongen var enorm och jag kan inte tänka mig att det var deras största under det taket heller. The bigger the better, indeed. Hem igen för att mysa lite med familjen innan sängdags. Det blev inte lika mycket studande som jag hoppades på.



Vaknade och såg till att barnen kom iväg till skolan. Jag gick och la mig en stund till för att ladda upp inför Cardio boot camp klockan tolv. Jag blev riktigt nervös innan jag åkte iväg. Dock försvann alla mina tankar när jag skulle över floden som går igenom staden. De brosystemet är inte att leka med. Hur många som helst och hur höga som helst. Jag blev lite rädd när jag åkte där för fan att åka fel också. Cardio boot camp var riktigt roligt och min tränare är fantastiskt. Jag var illröd i ansiktet när jag gick tillbaka till bilen. Lite pinsamt att gå igenom receptionen på ett college illröd, halv död i träningskläder. Vad blandat folk det finns här, riktigt underhållande. Jag var den yngsta i gruppen och det var jag lite besviken över. Hoppas det är mer i min ålder på gitarrkursen.



HEJ TRÄNINGSVÄRK!!!




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback