Reseplanering

Har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet helt. En aning trögt att gå upp på morgonen. Boot camp som väntade. Alltid lika roligt och jobbigt. Plockade upp barnen från Lacrosse träningen. När vi kom hem hade pappan varit och köpt en ny bakmaskin. En ordentligen Kitchen aid maskin med 1 Hästkraft i. Kan jag annat än känna mig lite skyldig. Jag är väl den som skapar behovet av en ny maskin. Jag var superglad över den. Min nya bästa vän. Sonen var hemma idag med. Han gjorde läxor och en paj under dagen. Det blev smaskig persiko-, blåbärspaj. Ni ska bara veta hur goda de amerikanska pajerna är. Efter maten och efterrätten satt jag där nere med min datorn och leta massa resor. Jag håller på att planera min resa till östkusten. Försöker få in så mycket som möjligt!








Drömmer om vackra platser!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback