Shopping and The Vow

Vaknar numera av mig själv tidigt. Det känns lite konstigt men skönt att komma upp. Jag brukar annars kunna ligga och dra mig, sova tills klockan tre på eftermiddagen eller något. Fast nu har jag magen som kurrar och drar mig upp också. Det jag längtar efter mest nu är frukosten faktiskt. Jag tycker om den och den mättar gott också. De andra måltiderna är inte lika tillfredsställande och jag vill oftast ha något sött efter. Jag drog till stan runt ett tiden då Fille var klar med sitt Au pair möte. Vi mötes upp på The Mac och körde ner från uptown till downtown. Vi gick runt i Pioneer sqaure mall och kollade lite. Jag hittade en grön tröja, en väldigt grön tröja! Vi köpte biljetter till The Vow och fick hyffsat bra platser. Det suger lite att de inte har plast systemet. Vem orkar sitta och titta på reklam i 40 minuter för att få bra platser, gaah! Filmen var underbar och Channing är för go. Han är killen man vill ha. Jag dör lite inombords när jag tänker på honom. Fille grät och jag kan inte sluta skratta åt det. Usch vad hemsk jag låter. Min ursäkt är väl att jag blev väl inte omtumlad av filmen och Fille grät för minsta lilla. Jag kom hem och åt middag med sonen och pappan. Vi tre är de enda som är hemma över helgen. Vi gosade ner oss framför tv och tittade på filmen Planets of the apes. Må säga att det var en seg film. De gottade sig med popcorn och jag levde på mina tuggummi. Blev några Supernatural avsnitt innan jag somnade gott i gosesängen. Bjuder på en bild på mig själv också. Med bilden vill jag säga, titta flätan Sandra Brandt! Gjorden den alldeles själv.






Må gott i sällskap och film!






malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Fina du! Kram

2012-02-17 @ 09:04:26
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback