No more naps

Skjutsade iväg barnen till skolan. Jag gjorde i ordning min frukost som ser ut ungefär likadan ut varje dag. Det gör mig inget för att jag tycker om den. Jag varierar frukten. Annars finns det inte så mycket val som jag vill ta, gällande frukosten. Jag borde ta kort och visa vad jag äter på en hel dag. Det är en hel del faktiskt, i vilket fall ofta. Det värsta är att jag börjar bli hungrigare och hungrigare. Till en början var jag konstant mätt men inte nu längre. Jag gick inte tillbaka och sov utan höll mig sysselsatt och drog vidare till boot camp. Tog min tid och skulle egentligen plocka upp ungarna men eftersom de var så trötta hade de inga aktiviter och åkte med carpool hem. Umgicks med dem medan de gjorde läxorna. Sonen och jag spelade lite pingis. Jag såg även mamman fuska idag genom att smaka på pastan. Hon skulle kolla om den var klar. Jag såg allt och hon fick lite dåligt samvete. Vi skulle stötta varandra i detta. Jag ska klara detta, även om de fuskar!



Trötthet upp och ner!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback