Släktsöndag

Ställde klockan men det gick inge bra. Det var svårt att gå upp. Jag var sliten av någon konstig anledning. Jag gjorde inte många knop under dagen. Skype lite med folk och titta på lite mer fel. Runt klockan fyra tiden drog vi till deras släktningar här i Portland. Vi var bjudna på middag. Det var kåldolmsliknade grejer. Jag blev så glad, det smaka otroligt gott. Jag saknar den svenska maten. Gottig choklad till efterrätt och en massa lekar. När vi kom hem igen åt jag de sista godiset på väldigt länge. Vi bestämde för att börja med 60 days challenge imorgon. Så jag passade på att äta upp mitt lager. Det ska bli kul och spännande. Jag ska klara av detta. Tittade på en massa film innan jag somnade. Just det ja, tanken var att jag skulle åka till Seattle idag med en massa au pairer. Fast pga snön fick vissa inte åka. Lite töntigt för så mycket var det inte och det var inte ens kallt.







Last day of the old life





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback