Stabilityball och pojkarna

Tisdag igen, såg till att barnen kom iväg til skolan. Gick och la mig igen, så skönt. Timmarna springer iväg lite när man sover, inget positivt. Gick upp runt halv tio och gjorde mig i ordning. Snacka lite med mamma om vår resa. Jag längtar lite till att gotta mig på Miami beach. Ska blir roligt att träffa mamma också. Undra hur hemlängtan slår en då. Den slår väl säkert när man säger hej då och sitter på planet hem, till Portland. Fast när vi ses är det mindre än halva tiden kvar. Så det ska nog vara lugnt. Vidare till tisdagen. Klockan tolv var det stability ball som gällde. Det enda tråkiga var att jag fick parkera i ett parkeringshus. De gjorde om vägen utanför och jag fick betala 70 sek för att parkera i en timme och tio minuter. Det var inte roligt fast man har vant sig lite vid de extremt höga parkeringspriserna. Det kommer kännas billigt att komma hem och betala sju kronor i timmen, haha. Plockade bara upp pojkarna från skolan. Tjejerna hade andra aktiviteter osv. Sonen och jag åt middag själva. Han gjorde sina läxor och jag läste lite Harry. Kvällen rullade på som vanligt. Jag springer och gömmer mig på mitt rum så fort jag känner godissuget. Det är min enda lösning för tillfället.



Jag ska klara det!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback