Fika, Converse och bio!

Sonen hade sovit dåligt och hängde inte med till swimteam. Det var bara dottern och jag så efteråt tog vi oss en fika på starbucks. Hon var inte i det piggaste lagret och var lite hängig. Så det blev en snabb fika och snabbt hem igen. Hon är på g att bli sjuk. Det går en förkyldning här i huset för tillfället. Klockan halv ett blev jag ledig en liten stund. Då passade jag på att designa mina Converse skor. Elena och jag ska beställa ihop. Jag skulle gjort det för jättelänge sedan men det försvann från mitt minne konstans. Jag blev riktigt nöjd med mitt resultat. Jag kunde ha designat tusen skor! Det finns så mycket kombinera att man blir tokig. Jag lägger upp kort på när de kommer på posten. Efter jobbet åkte Elena och jag till bion, The amazing spiderman. Jag var skeptisk eftersom jag gillade de gamla. Jag ville ha fortsättning på de filmerna. Jag måste erkänna att det var en bra film med både roliga scener och bra effekter. Han blev lite söt och kaxig den lille spiderman. Jag var lite putt på att de bytte brud, annat namn och historia. 
 
 
 
Love the movies!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback