Malin Converse

Dagen startade fantastiskt bra. Allting flöt på bra tills jag kom hem efter att ha lämnan sonen på camp. Huvudvärken smög på och blev ett faktum HELA dagen. Skypade lite med morsan. Skulle egentligen iväg till posten och posta i väg syrrans skor. Vilket inte hände. Måste göra det imorgon. Klockan tolv hämtade jag upp sonen från camp. Vi lunchade på starbucks. Jag vågade dock inte ta något kaffe. Jag klarar verkligen inte av koffeinet. Jag somnar inte även om jag dricker det i början av dagen. Med min sprängande huvudvärk vågade jag inte testa. Vidare till Nike store för att köpa skosnören och sockar. Sonen var för rolig och köpte förkorta snören igår. Vi fick åka till två butiker för att den första vi var i hade inte skosnören. Tillslut kunde vi åka hem. Sonen spelade lite xbox medan jag tog en liten tupplur för att försöka bli av med huvudvärken. Jag gav upp efter en och en halv timme senare. Vi städade bilen som vi lovat att göra under veckan. Såklart blev det gjort i sista minuten. Det gick snabbt när vi var två. Nu är min älskade bil ren och snygg igen. Barnen hade slängt två miljoner godispapper och pantburkar i bak. Spelade lite spel och var lite pool vakt innan Elena kom. Hon hade mig sig något alldeles speciellt. Mina egendesignade Converse skor. Jag är verkligen supernöjd!!! Elena och jag drog till The Rock och käkade middag. Skönt att komma i väg lite. På vägen hem köpte vi lite godis på Target. Jag ångrade mig snabbt när vi kom hem och jag började mumsa. Jag var så sjukt mätt plus plus att godis är inte lika gott längre. Elena och jag hann se ett halvt avsnitt av Prison Break innan sonen kom upp. Vi tre skulle nämligen se en film ihop. Sonen ville nämligen se öppningen av OS. Filmen vi såg var Die Hard. Jag älskar den filmen! 
 
 
 
Nya äventyr imorgon!
 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback