Poolparty at our house!

Tanken var att jag skulle i väg med Sina och Elena till Japanese garden. Riktigt så blev det inte. Det visade sig att vi skulle ha poolparty för en massa folk. Min läkare skulle bl.a. komma. Idag var heller ingen vanlig dag. Idag fick jag börja gå i tennisskor. Helt fantastiskt, äntligen känns det som jag börjar närma mig mitt mål. Benet var så oerhört klent och jag haltade en hel del. Som tur gjorde det inte lika ont som när jag började gå i stöveln. Strax innan festen började och lite av början av festen skypade jag med Britta. Vi bokade lite mer hotell. Inte alls många veckor kvar. Det känns helt overkligt. Poolpartyt var sjukt roligt. Vi bakade egna pizzor, åt massa efterrätt. Simmade i poolen och spelade vatten volleyboll. Min läkare var för söt. Han frågade hela tiden hur det var med mig. Jag råkade nämligen trycka ifrån med foten i vattnet och skrek till. Jag var okej men det var någon minut med sjukt smärta och han blev såklart orolig. Hade en otroligt bra dag och det blev att gå till sängs tidigt. Skypade lite med Elena innan jag somnade. Hela vaden och foten värkte av träningsvärk. 
 
 
 
 
 
Äntligen på bena igen!
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback