Få saker och ting gjort

Vaknade upp sent, hur nu det är möjligt. Det senaste dygnet har jag knappt gjort något mer än att sova. Jag fick studsa iväg till posten. Jag gjorde mamman en tjänst. Jag är numera känd på posten. Det är inte så svårt att känna igen mig, enbent rödhårig tjej som inte vet någonting om hur det funkar. Snabba bullar hem för att skjutsa iväg barnen till deras personliga tränare. Jag satte mig på ett starbucks och käka lunch. Plockade upp barnen och åkte hem för att baka lite med dottern. Vi gjorde quinoa & pumpkin muffins. Dottern gjorde det mesta, hon ville baka till sin morfar. När vi var klara spelade jag pingis mot sonen. Jag spelade på scootern. Må jag säga att jag skrek och hoppa som bara den när jag spöade honom. Det ögonblicket kommer jag att leva på länge. Han fick gott höra det mycket. Det var det första jag berätta för resten av familjen när de kom hem. Kvällen kom och Britta ringde upp mig på skype. Vi bokade två hotell för vår resa. Nu har vi bokat hotell i San Francisco och Los Angeles. 
 
 
 
Sista dagen som enbent!
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback