Graduation / Promotion

Vaknade tidigt för att göra mig klar inför dottern skolavslutning. Hon slutar nu 5an och det betyder att hon är klar med lowerschool. Nästa år går hon på middleschool. Det är ett stor steg. Efter cermonin på skolan ska hela hennes årskurs komma hem och fira, poolparty. Vi åkte lite för tidigt och stannade på starbucks. Jag fick otroligt mycket uppmärksamhet. Alla ville veta om hur jag skada mig och hur det var att åka knäscooter. Jag skämdes och ville dö. Tycker inte rikitgt om den här uppmärksamheten, jag visar ju inte min snyggaste och smartaste sida direkt. Skolavslutningen var mycket fin och det gick fort. Jag satt även i en bekväm stol. Hur ofta händer det? Skolor brukar alltid ha träsmak-i-röven-stolar. Hem för att skära upp all frukt vi hade till poolpartyt. Barnen droppade in och jag satt vakt på övre däcket. Jag kunde inte röra mig så mycket. Vill bara säga att det var tur att jag hade långbyxor och 3/4 långärmat på mig. Solen stekte och jag brände upp hela ansiktet. Värsta var att jag fick sår på näsan. Så brutalt brände jag mig. Glad att det bara var i ansiktet och inte hela kroppen. Jag måste verkligen bli bättre med solkräm. Jag vill inte ha cancer eller andra problem. Man blir även ruskigt rynkig av för mycket sol också. Kul att se 40 när man är 30, inget rolig. Festen kändes lite som en evighet. Vi fick behålla två då de skulle sova över. Vi beställde mat och degade. Jag skypade lite med mamma innan hon började jobbet. När tjejerna kom hem från fotbollsträningen åt vi paj. Vi avslutade kvällen med att titta på film. Jag vill helst inte skriva vilken men jag är ärlig, Justin Bieber. Som ni listar ut var det inte mitt val.
 
 
 
 
 
Ungen har talang men..
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback