I min takt - SLÖTT

Med en skrikande gris går det inte få så mycket sovmorgon. Jag sover inte så jättebra heller eftersom ankeln värker. Jag skypade med syrran och mamma. Fick reda på det senaste nytt. Syrran mår inte så bra, hon har massa gallsten. Verkar som att det blir operation. Förflyttade mig till soffan och tittade på ett x antal avsnitt av How I met your mother. Snart har jag inte många avsnitt kvar. Vilket är en bra sak. Tillslut tröttnade jag och gjorde mig klar inför dagen. Jag sprang ett bankärrenden, handla lite mat. När jag kom hem bakade jag quinoa/pumpa muffins. Nyttiga och goda muffins. Elena gjorde mig sällskap. Vi tittade på Prison Break och mumsade på muffins. 
 
 
 
 
 
Dunkat musik!
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback