Cruising

Idag är det lördag och cruising här i Lidköping. Jag ska nog åka med i min pappas oldsmobile ett varv eller så eftersom alla gör något. Johanna är på kräftskiva, Sandra ska spendera tid med sin familj, Majzzen och Johannes är i Skövde och Britta är antingen i Skövde eller Jönköping denna kväll.

Just nu sitter jag på min pappas dator och ska alldeles strax hoppa in i duschen. Jag sov här i natt då jag inte kunde ta mig hem till Vinninga efter krogen. Det var roligt igår men det kunde helt klart varit mer folk som man kände ute. Vi förfesta först hos min pappa och drog därefter till bowlinghallen vid tio på kvällen. Vi fick världens chock då det var nästan tomt. Annars brukade man få köa in och kasta sig efter en sittplats. Strax innan tolv cyklade vi iväg till stadt. Var hemma vid en tre på natten.

Jobb på måndag, var meningen att jag skulle jobba 11:00-15:00 men jag tackade ja till att jobba 06:30-15:00. Skräll va? :) Men på onsdag bär det av till Ikea och då kan jag handla med lite bättre samvete!

Ne nu ska jag hoppa in i duschen..

malin


Kommentarer
Postat av: johanna

men tisdag då kan inte ja följ me till ikea ju :( ja e ju ledig på onsdagen... på måndag öppnar du me mig i så fall

2009-08-29 @ 21:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback