Väntar..

Håller på att ladda upp 98 st bilder på bilddagboken. Vilket jag ångrar djupt då det tar 100 år! Idag har jag inte gjort mer än pratat med Sandra, det blev sammanlagt 5h 12 min 52 sek innan mitt internet dog. Fast det blev ju fler uppringningar efter det. Så om man lägger ihop alla samtal blir det klart mer.

Eftersom jag inte har något annat för mig kan jag ju lägga upp kort på mina nya skor jag köpte i måndags, på rean!





Undersidan är nog det snyggaste på skorna!

 


Imorgon ska jag med min plastmamma Annelie (pappas sambo) åka och titta på en massa möbler. Eftersom jag ska dra mig in mot stan kl.12 får jag ställa väckarklockan. LEDIG IMORGON VILKET ÄR UNDERBART SKÖNT!



57/98 bilder uppladdade.
Mauwii
(klicka på länken ovanför för att komma till min bilddagbok)


malin♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback