Dagarna rullar förbi

Yey, jag har varit lite duktigare på att uppdatera. Jag ska inte ropa hej eftersom jag inte har hoppat över bäcken ännu, eller hur är det ordspråket säger.

Igår tisdag började jag med att dammsuga och tvätta golven. Helt underbart skönt att få det gjort. Efter det lilla städandet lagade jag mat, Rådjurskött med potatis och sås. Verkligen smaskens. Klockan tjugo i sex kom Johanna och Alexander för att hämta mig. Vi åkte till Folkan och hämtade våra biljetter. Åkte vidare till Hjertberg och köpte godis. Klockan halv sju började filmen... NEW MOON. Den var bra, ettan var dock bättre men jisses vilken snygg överkropp sk. Jake hade. MUMMA, eller vad säger du Johanna? Filmen var inte så spännande som jag hoppas på men känslan över de filmerna är helt underbara. En film man måste se så folk börja gå till biograferna!


Vaknade
sent idag och började tvätta. Jag vet att det inte var länge sedan men tvättkorgen var full. Jag vet inte riktigt vad jag sysslar med men tvätt blir det. Så det var bara att sätta igång. Martin kom vid klockan sex och vi satte på en Scooby Doo film och drack glögg och pepparkakor. Jag har blivit en pepparkakoman det senaste? Hm, undra om det beror på Quyen och Britta? För de två är pepparkakomaner.. helt galet och Quyen lämnar alltid en burk här som jag knaprar i mig. Ne nu måste jag köpa mig lite pepparkaksdeg... degen är ju godare!! Äta degen istället för att knapra på Quyens pepparkakor. Ne nu måste jag skriva pepparkakor. Imorgon ska det jobbas för första gången på sju hela underbara lediga dagar! En timma innan jobbet startar klockan 15:30 ska jag på möte, så jag kommer att spedera hela elva timmar på mitt älskade jobb. Jag längtar verkligen..eller inte :) Ikväll ska jag kanske till Quyen för att spela lite wii. Det var otroligt länge sedan jag spelade det och det är verkligen jätteroligt. Om femton minuter ska jag ner för att hämta all tvätt. Då är jag äntligen klar för denna gången. Fårse när det finns en ledig tid nästa gång, man får verkligen ta det som finns över. Här handlar allting om tur när det gäller tvättstugan. Det finns aldrig tider och när man väl har den kan man bli av med den för att folk snor nycklarna. Jisses vad jag önskar mig en egen tvättmaskin. Fika med Basse på måndag, ska bli roligt då det var länge sedan jag träffade honom!



Snart är det första advent <3

 

malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback