En dag kvar till en dags ledighet

Första advent allihopa. Det är så mysigt, jag har smygstartat med att lyssna på julmusik och knapprat pepparkakor. Idag, efter min härliga sömn ska jag köpa mig lussekatter (då jag själv inte hinner baka) och pynta min lägenhet. Förhoppningsvis slänger jag ut en bild på något av det.

Denna dagen påminner mycket om gårdagen. Jag vakna sent men denna gången gick jag till affären för att handla mig lite mat. Lagade mat, åt och åkte iväg till jobbet. Fy mig som inte cyklade idag. Fast mitt nyårslöfte kommer nog bli att börja träna. Hela min kropp skriker efter träning, speciellt ryggen som klagar konstant. Det var ovanligt lugnt på jobbet och vi alla blev galna. Som klart få vi äta upp det.. på slutet rullade det igår som faen och vi blev sena återigen. Imorgon ska jag fanemig komma hem i tid!! Nu är jag hemma i vilket fall. Jag har varit duktig och skrivit en matlista+handlarlistan. Just det ja, jag betalade räkningar på dagen! Så nu är det bara att studsa till affären och börja spendera mina pengar.

Min mobil är för tillfället stendö då jag glömde min mobilladdare hos Britta i Jönköping. Det var tyvärr inte det enda som jag glömde, glömde ett av mina baowta vinglas också.


Ha det bra.. nu ska jag sova!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback