Julpynt

Vaknade sent vilket inte är ovanligt. Jag hann dock att handla lite smått, t.ex. lussekatter. Tyvärr är jag för glupsk och missade helt att ta kort på dem. Fast jag kan tillägga att de satt inte helt fel! Ska ta mig en ledig dag och baka en massa goda lussekatter. Jag köpte mig även en vit toblerone.. som halva för tillfället ligger i magen och nästan bubblar. Den är nästan för söt men va fan den finns ju nästan bara på taxfree. Så man äter den inte allt för ofta. Förutom pynta, vilket inte tar så långt tid då jag inte alls har mycket julpynt, jag har inte ens bytt gardiner eller duk, illa, har jag enbart jobbat. Fy vilket roligt liv jag har. Känns som jag spenderar all min tid på jobbet. Nu byter jag helg och jag börjar äntligen jobba samma helger som min Johanna!!! Henne saknar jag massor då jag knappt träffar henne längre.







(Måste tillägga att jag har gjort dessa änglar)



Ge mig jullov!!




malin


Kommentarer
Postat av: marie

Fint du har det! och söta änglar :)



Jo, många ger napparna till tomten har jag hört, men hon kommer aldrig förstå det..hon är bara 21 månader.. Och hon vaknar MYCKE på nätterna redan nu om hon tappar nappen. Shit, jaja det kanske inte är så "farligt" som jag inbillar mig nu, hon är ju faktiskt inte ens 2 :) men man kan ju bestämma att hon bara får ha den när hon ska sova..!!! Tack för tipset :)

2009-12-01 @ 00:53:53
URL: http://smakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback