Slut planerat för min del

Jag förstår inte varför jag gång på gång planerar mina dagar? Det slutar aldrig som jag har planerat, som tur slutar det nog aldrig olyckligt. Som jag skrev skulle jag fixa i ordning såfort jag var klar. Jag blev inte ens klar med blogginlägget igår. Jag fick lite oväntat besök av Britta och Elin. Elin var här för att hämta hamsterburen som stod i källaren och Britta var sällskapsjuk, kanske man kan säga? Mycket trevligt, under kvällen kom även Quyen. Vid klockan elva drog vi tre till McDonald's och åt. Jag blev dunder mätt och ändå köpte jag mig en chokladkaka på OKQ8. Är man chokladsugen är man, eller är det bara jag som kan bli sån? Såklart blev det en Marabou Nonstop. De åkte hem senare på kvällen/natten! Jag stensomna och vakna vid nio, känn chocken som jag skrev till Sara i sms:et, när hon skicka för att väcka mig. Jag ska snart hoppa in i duschen för att göra mig klar. Vi ska gå på stan för att fixa det sista inför Jönköpings resan. Vill bara tillägga att jobbet ringde klockan nio och jag kunde tacka nej! Okej det kanske var för att jag inte kunde då jag skulle åka bort men ändå, jag räknar nog detta som ett nej. Eftersom jag inte diskade igår och inte orkar/hinner det idag blev jag tvungen att erbjuda min lillsyrra Elin pengar för att få det gjort. Jag kan inte åka ifrån disken. Ibland är det riktigt bra med småsyskon!

Det har hänt en liten olycka på min vägg i köket. Har dock ingen aning om hur eller när det hände?!



KLOCKAN HALV FEM NU I EFTERMIDDAG ÅKER VI!!



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback