Tiden står långt ifrån still

Vilket den borde göra lite då och då. Jag har inte uppdaterat på ett tag nu. Jag har verkligen inte tagit tid till det. Det enda jag har gjort de senaste dagarna är att jobba. Det värsta var att jag på onsdagen åkte på en jävla förkyldning med halsont. Nu är den däremot nästan borta, skönt det. Det är ganska påfrestande att jobba när kroppen är slö. Som tur fick jag en mycket trevlig överraskning på jobbet i fredags. Johanna kom med en present till mig. Filmen Scooby Doo, ettan den otecknade. Så som jag har letat efter den filmen! Åh det gjorde verkligen min dag! Halloween var ju denna helgen också.. vilket man missade helt. Jag har inte ens varit och satt ljus på min morfars eller Anitas grav. Vilket jag har dåligt samvete över nu. Får nog ta och göra det så fort som möjligt.


En annan sak jag behöver göra är att storstäda mitt hem. Fan vad det ser ut efter man har varit dålig, eftersom man inte orkar göra något förfaller det dubbelt så fort. Just det ja, jag har fått min soffa allihopa. Jag kommer att inom korta att lägga in kort på den. Såfort jag har städat antar jag. Vilket ska ske med ögonaböj! Q




Imorgon drar Johanna och jag till Ullared, GEKÅS!!!


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback