Efter bröllopet

Var hemma ganska sent, hade tvättat lite hemma hos mamma också! Man får ju passa på.. ha ha ha. När jag väl var hemma i mitt egna hem i stan plockade jag i ordning lite och åkte sedan till pappa för att hämta min nya dvd+ljud till TVn. Sandra, Sara, Britta och jag hade bestämt att vi senare på kvällen skulle ha degarkväll hos mig. Så då tänkte jag att det vore gött att titta på en film med bra ljud. Man kan lugnt säga att jag är lite ljudgalen av mig. Vid kanske kvart/tjugo över nio kom Sara och strax därefter skickade Sandra sms och sa att hon var alldeles för trött för att orka göra något annat än att sova. Tur att hon är här i en hel vecka annars hade hon fått komma ändå. Britta kom ca tjugo minuter efter det att den pinsamma fotbollsmatchen sluta. Vi satt och tjöta och Sara och jag satt och gnällde om hotell. Vi satt kanske i en timma och kolla på utlandssemester. Vid tolv satte vi på Patrik 1,5. Vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen. Efter filmen drog Sara hem och jag satte mig en stund framför datorn för att sedan gå och lägga mig.





Trevlig avslutning på dagen(förutom att Sverige förlorade)

 

malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback