J*VLA, F*N, SK*T

Fan fan fan.. säger då bara det. Några ungjävlar har gjort sönder ena sidospegeln. Är så jävla sur över det att jag skulle kunna explodera. Toppen på allting ska jag få parkeringböter, DOCK inte helt mitt fel. Det får jag leva på då jag känner mig som en tickande bomb! Allting ska alltid vara skit bra för att sedan bli totalt skit. Folk som styr och ställer, huvud som exploderar och ingen ork över till det viktiga.

Idag har jag i vilket fall lekt frisör på Robin och Sarah. Diskat lite av min mega disk, plockat i ordning pyttelite och äntligen slängt alla miljoner glasflaskor som lukta sur alkohol. Sen har jag fan inte hunnit mer eller snarare inte orkat att göra mer. Funderar på att gosa ner mig i soffan och skita i allt som gäller städning etc.


Tack för att ni läser min skit! :D


malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback