Måndag igen då!

Blev väckt av telefonen idag, det var jobbet. De undrade om jag ville jobba 15:30-01:15 istället för 11:00-15:00. Tur i oturen skulle jag hämta min nya soffa klockan fyra så jag kunde inte börja i tid, så det hittade någon annan istället. Jag var duktig och cyklade till jobbet idag. Det tar inte så mycket längre tid och det är fan hundra gånger skönare. Det enda tråkiga är att jag inte har fixat musik att lyssna på, på vägen. Men jag är så tankespridd nu för tiden att jag har miljoner tankar att gå igenom. Jag funderar på om jag inte drömmer lika mycket som jag gjorde förut. Jag brukade alltid drömma en massa och komma ihåg det. Äh, jag kanske börjar bli senil. Men men, jobbet gick bra och när jag kom hem gjorde jag inte allt för mö. Jag åkte nästan direkt till mammas/pappas jobb för att det är där kärran står. Som jag skulle ha för att kunna flytta soffan. När jag väl går in på Em möbler och frågar hur fan det går med min soffa. Den skulle ha kommit förra veckan!!! Nehe de hade skickat den sent förra veckan från Danmark så den kommer på mitten av denna veckan. Fy fan vad sur jag blev. Jag vill ha den NU NU NU NU!!!! Sen försökte de även lura mig på femhundra spänn men jag var så jävla sur att jag var på direkt om det. Lura och lura, blev tydligen fel i datorn sa dem. Jaja fick åka hem igen och sura vidare. Vet inte riktigt vad klockan var men på kvällen drog jag till Quyen. Vi tittade på Watchman och The Proposal. Watchman var en knepig film som varken var bra eller dålig, den har inte riktigt sjunkit in än. The Proposal är väl som vilken vanlig "tjejfilm" som helst, d.s.v. man vet vad de kommer att säga och hur filmen slutar. Ändå tittar man på sådana filmer och tror att man är en hopplös romantiker.


VART FAN ÄR MIN LADDARE TILL KAMERAN?!?!

malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback