Städa och fixa

Snälla kan någon ge tillbaka min dygnsrytm?! Jag somnar sent och stensover till minst klockan två på eftermiddagen. Jag är så oerhört trött att jag inte ens kan tvinga mig upp. Jag vaknade klockan två (igår). Då satt jag vid datorn och försökte ge mig lite lust till att städa. Jag lyckades plocka lite.. sitta lite vid datorn.. plocka lite. Så höll det på ett tag tills jag blev klar. Sen var det bara att dammsuga och tvätta golvet. Det gick hyffsat snabbt. Runt klockan åtta på kvällen kom Elin, Isa och pappa. Pappa hjälpte mig med att sätta upp mina högtalare till datorn och sen hann vi inte så mycket, det tog tid med att fixa med kablarna och man får inte borra allt för sent på kvällen. Meningen var att vi skulle fixa en spik i hallen också men jag har ingen hammare, så det gick inte så bra.

Halv tio cyklade jag i väg till pappa för att hämta filmen Män som hatar kvinnor. Måste ju verkligen se den när alla pratar gott om den. Klockan tio kom Quyen hit.. hungrig. Så vi var inte alls kvar länge hos mig innan vi drog till McDonald's. Jag fick sitta och titta på honom när han käka eftersom jag redan hade ätit. Sen åkte vi åter igen hem till mig och titta på filmen Män som hatar kvinnor och Man thing. Båda somna någon gång under Man thing och vi vakna ungefär klockan halv fem och då åkte Quyen hem. Jag slängde mig i sängen och somna på direkten.


VOLBEAT - I ONLY WANNA BE WITH YOU



malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback