Bita ihop!

Ännu en jobbdag förbi. Idag är jag mer förkyld än i går, hittade lite nässpray förut så nu kan jag andas genom 1½ näsborre! Det är så irriterade när man bara kan andas genom en. Dagen gick hyffsat fort, kändes gött att sluta halv fem istället för halv sex ida. Mamma har även lämnat in tapeterna och det åt mig. Tydligen så påbörjades golvläggningen idag och ska vara klart på onsdag. Tapetserarna/målarna ska vara klara på fredag, så på fredag eftermiddag är nog allt klart. Förhoppningsvis har även städarna varit där och tvättat fönstrena och fläkten också. Kom på att det var ett problem till som ska fixas, som tur kan jag bo där medan de fixar det. Det är en fuktskada under diskbänken. Även en panelbit i köket som ska limmas dit. HAHA fan vilken problem-lägehet jag fick.

Imorgon är det arbetet som gäller igen. Annars händer det nog inte allt för mycket. Sms:at lite med Britta idag, det var ett tag sedan. Hon kommer hit till helgen! :)


Fika med Basse på torsdag.


malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback