En ynka dag

Det är endast en dag kvar tills lägenheten äntligen är min. De har tills klockan elva på sig imorgon, förhoppningsvis lämnar de in nyckeln någon timme eller så innan. Det tråkiga är om de har slarvat med städningen kommer det ta några timmar innan jag kan flytta in. Jag börjar jobba klockan halv fyra imorgon på eftermiddagen och innan jag börjar vill jag att min säng ska stå där! Så jag kan sova i stan och slippa köra på den ill-trökiga Skaravägen.

Just nu sitter jag här .. borde packa lite kläder och så men det händer inte så mycket :D Jag sitter och tänker, äh det kan jag ta imorgon. Ikväll kommer min mamma skruva isär min sängramen så jag kommer att få sova på golvet. Imorgon ska jag koppla ur datorn så den är flyttklar. Gud vad roligt, jag kommer troligen inte ha något internet förän 1 oktober. Vi får väl se hur jag klarar mig. Tur att man fortfarande har musik på datorn i vilket fall.

Tänk er 15 hela dagar utan internet!


 malin♥


Kommentarer
Postat av: Sandraa.

15 dagar??!! :O:| Jag klarade nästan inte ens 2 dagar när jag hade flyttat..

2009-09-14 @ 21:22:17
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback