Fika ♥

Fick helt klart ställa klockan då jag på lördagen skulle möta upp flickorna på torget klockan tolv. Var väl inte fräschast i världen den dagen. Som tur slapp jag ta mig till stan då Ida var chaffis och körde mig och Sandra till stan. Vid Rådhuset möttes Sandra, Sara, Sofia, Britta, Carro och jag. Vi bestämde oss att fika på Henrys men det var såklart fullt. Vi lyckades dock hitta en plats på Söderströms. Endel köpte frukost och jag köpte mig bara fika! Som endel kanske vet är jag absolut ingen frukost människa. Det är nu på senare dagar jag har börjat ta mig lite flingor&yoghurt innan jag åker till jobbet för att inte avlida av hunger efter någon timmes arbete. Det tråkiga är att jag verkligen får tvinga i mig det. Detta är då jag börjar tidigt!! Tillbaka till den trevliga lördagen. Det var roligt att alla kunde komma, vi satt och tjöta ett bra tag och man inser hur mycket man missat i de andras liv när man inte bor i samma stad eller bara inte har pratat på ett tag. Detta måste verkligen göras om! Efter fikat gick vi på stan en stund och en efter en åkte hem.





Klockan 18:00 började kalaset hos pappa för min syster Sarah. Hon fyllde år i slutet av augusti men det är inte förän nu alla kunde. Det blev mumsig tacos, massa godis och kakor! Trevligt att träffa släkten igen :)


 

malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback