Fredag

Fredagen blev inte så tokig ändå! Jag hade bakat kladdkaka dagen innan som jag fikade på jobbet. Hoppas du tyckte om den Johanna! Det tråkiga var att jag inte fick nyckeln till min lägenheten men nu vet jag i vilket fall att jag får den på tisdag klockan elva. Efter jobbet åkte jag hem och käkade mat och gjorde mig klar in för kvällen. Jag tog verkligen vatten över huvudet när jag lockade håret. Det tog evigheter och jag kom inte hem till Sandra förän klockan åtta på kvällen. Det var hur roligt som helst att träffa Sandra igen. Vi satt vid datorn och drack, fy vad det väcker goda minnen! Vi sjöng även singstar med Sandras föräldrar. Vi var så sega att vi aldrig kom till bowlingen innan det stängde. I försig var det även Hampus fel, han var bra seg han med. Vi mötte upp honom vid Wennerberg. Vi drog istället till Gabbes och träffa lite folk. Vid två gick vi till torngrillen och köpte en pita (jag rättare sagt) Var hemma hos pappa vid en tre på natten och sov i Sandras (syster-yster) säng :)


Tack Sandra för en mycket trevlig kväll!


malin


Kommentarer
Postat av: johanna

mycket god kaka :) tack

2009-09-14 @ 01:59:11
URL: http://johannablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback