Jobb jobb.. kalas!

Sitter här vid datorn lite innan jag ska sova. Är jättemegadunder trött. Kunde verkligen inte sova i natt av någon anledning. Jag började halv åtta imorses och det gör jag även imorgon. Det är kalas hemma i Vinninga för min syster.. en aning sent men men. Kan man inte så kan man inte.

Igår hade jag det as trevligt. Sara, Sofia och jag gick och käka god smörgås på Henrys. Jag fick verkligen små äta då deras toast inte var klar inom 15 minuter. Vi satt där och tjöta ett bra tag. Efter det blev det en runda på stan. Jag köpte mig ett armband. Sofia åkte hem och Sara och jag åkte till min lägenheten och kolla läget. Det står fortfarande skit kvar. Glömde av att ringa eller glömde och glömde, gav dem ytterligare en dag på att fixa bort det. Byggarbetarna har ställt in golvet så nu har jag sett det. Allt blir nog kanon bra när det är klart sen.


Ne nu får jag säga godnatt innan jag stupar, bryr mig inte om att släkten är kvar.

malin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback