Jönköping

Usch vad dålig jag har varit på att uppdatera!

I onsdags åkte jag ungefär tjugo över nio in till stan för att hämta Johanna och Basse. Vi tog en frukost på Mc Donald's i stan då det inte fanns något gott hemma i Vinninga. Stackars Johanna som hade varit duktig och ätit en smörgås! Basse kämpade med det glödheta kaffet och hybridrökade innan vi satte oss i bilen igen. Vi åkte sedan den långa vägen till Jönköping. Vi fick en super bra parkering precis utanför ikea. Bredvid oss stod en ny Audio A4 med en gammal tant i. Johanna tappade nästan hakan och jag började skratta, det var nämligen punktering på ena däcket! Basse skratta också men han var nog glad över att han fick röka igen! Vi hann gå igenom övervåningen innan Sandra kom. Vet inte riktigt vad klockan var men vi gick inte snabbt igenom i vilket fall. Det var verkligen ingen som gick tomthänt ifrån ikea, vilket jag skulle tänka mig vara mycket svårt.



Efter Ikea gick vi och åt tacos & pizza buffé. Tacosen var god men pizza var däremot stenhård! Sen gick vi igenom hela A6 och det enda jag köpte var nog en nit-trisslott, en coca-cola och en mascara. Vi körde vidare till Biltema-Mio-Jula-Media markt. Jag blev mycket besviken på Biltema i Jönköping men Media markt däremot är rena himmelriket! Jag köpte mig en box med skräckfilmer samt Scooby Doo2 (den otecknade).






Såklart skulle vi se hur lilla Sandra bor! Blev lite nervös när jag såg hallen men när man kommer in i hennes rum blir det en helt annan sak. Hon har gjort det jättefint! Vi stannade en stund och tjöta och titta på tv, mycket trevligt. Vi var hemma sent.




malin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback